Тест НМТ з історії України 2025 року (Демонстраційний)

Тест НМТ з історії України 2025 року (Демонстраційний варіант)

1. Яку із зображених на фото історичних пам’яток виявлено під час археологічних досліджень кургану Товста Могила?

Далі →

2. Що стало поштовхом до описаних у джерелі дій княгині:

«І пішла Ольга по Древлянській землі з сином своїм і дружиною своєю, установлюючи устави й уроки; І донині є становища її і ловища її…»; «Пішла Ольга до Новгорода. І встановила вона… погости й оброки. І ловища її по всій землі, і знаки [її],.. і сани її стоять у Пскові й до сьогодні…»?

Далі →

3. Який термін доречно використовувати, характеризуючи залежність руських князівств від Золотої Орди?

Далі →

5. Укажіть мистецьку пам’ятку, що увічнює провідника Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст.

Далі →

6. Автором цитованого документа був

«…Договори наші… уклав я з Королем Шведським письмовим актом, підписаним з обох сторін… І тепер ми вважати повинні Шведів за своїх приятелів, союзників, добродіїв і немовби од Бога посланих, щоб увільнити нас від рабства… Відомо ж бо, що колись були ми ті, що тепер московці: уряд, первинність і сама назва Русь од нас до них перейшли…»

Далі →

7. Як козаки називали такі «поселення»?

«Запорозькі козаки, – писав 1776 р. старшина В. Чернявський, – мають деякі поселення, де тримають худобу, коней й овець, мають пасіки, розводять сади й городи, роблять запаси сіна та худоби й засівають поля різним хлібом, ловлять звіра, а в річках – рибу».

Далі →

8. Коли на українських землях було засновано університет, якому імперська влада ставила завдання «поширювати російську освіту й російську національність в ополяченому краю Західної Росії...»?

Далі →

9. Кого із суспільно-політичних діячів називали «двічі арештованим», «буковинським королем», «народним послом до Відня»?

Далі →

10. Якою цифрою на картосхемі позначено регіон товарного виробництва цукру наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.?

Далі →

11. Боротьба за український університет стала важливим питанням політичної боротьби наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. для

Далі →

12. Які однакові дії під час Першої світової війни застосовували російська та австрійська влади стосовно українських земель, що входили до складу Австро-Угорщини?

Далі →

13. Укажіть фото діяча, який 1917 р. активно пропагував українізацію частин російської армії.

Далі →

14. Провал планів партійно-радянського керівництва СРСР із хлібозаготівлі в Українській СРР 1932 р. призвів до запровадження на селі

Далі →

16. Прочитайте уривок документа

«Підготовча робота до евакуації та сама евакуація в’язниць у західних областях України розпочалася з 22 червня цього року. У чотирьох тюрмах утримували 5424 в’язні. У перший же день уторгнення німців в СРСР у тюрмах було виконано вироки щодо 108 в’язнів…»

В’язні, про яких ідеться в уривку джерела, потрапляли до тюрем у результаті проведення

Далі →

17. Коли відбулася подія, у результаті якої польська влада планувала здійснити поставлені завдання:

«1. Залучити робочу силу для господарювання “повернутих земель”;
2. Остаточно підірвати життєву базу ОУН й УПА;
3. Асимілювати окремі родини етнічних українців у суцільній масі польського населення...»?

Далі →

18. Наведений уривок документа є свідченням реалізації

«…Завдання семирічки в галузі сільського господарства ми зможемо виконати за п’ять років… Розрахунки показують, що посіви кукурудзи мають орієнтовно складати 9–10 млн га і дорівнювати приблизно половині всієї площі зернових…»

Далі →

20. Яке поняття треба використати, визначаючи головну ідею карикатури?

Далі →

21. Узгодьте подію Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. з роком, коли вона відбувалася.

Жванецька облога

Далі →

21. Узгодьте подію Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. з роком, коли вона відбувалася.

Зборівська битва

Далі →

21. Узгодьте подію Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. з роком, коли вона відбувалася.

Берестецька битва

Далі →

21. Установіть відповідність між поняттями та періодом їх існування

Жовтоводська битва

Далі →

24. Узгодьте описане явище соціально-економічного життя з періодом історії України, для якого воно було характерним

«Успішний розвиток України та збільшення національного багатства потребують тісної взаємодії держави й національного бізнесу. Потрібно більшу частину товарів, що їх використовують в Україні, виробляти всередині країни...»

Далі →

24. Узгодьте описане явище соціально-економічного життя з періодом історії України, для якого воно було характерним

«Прискорення соціально-економічного розвитку насамперед визначено необхідністю в перебудові структурної політики, форм і методів управління…»

Далі →

24. Узгодьте описане явище соціально-економічного життя з періодом історії України, для якого воно було характерним

«...Ми хотіли, щоб нам дали картки із централізованим забезпеченням населення якоюсь кількістю продуктів й організацію харчування тих, хто голодує...»

Далі →

24. Узгодьте описане явище соціально-економічного життя з періодом історії України, для якого воно було характерним

«Основна частина підприємств місцевого значення перейшла з підпорядкування союзних міністерств у підпорядкування обласних рад депутатів…»

Далі →

25. Установіть послідовність подій, описаних в уривках історичних джерел.

А. «Прийшли іноплемінники на Руську землю, половці многі. А Ізяслав, і Святослав, і Всеволод вийшли супроти них на р. Альту. І коли настала ніч, рушили вони одні проти одних. ...і побігли руські князі, і перемогли половці…»

Б. «У той же час поїхав був Данило в Угри до короля [Бели], бо він іще не чув про прихід татар на Київ. А коли Батий узяв Київ і почув він про Данила, що той в Уграх є, то рушив сам до [города] Володимира…»

В. «І говорили [половці] руським князям: “Якщо ви не поможете нам, [то] ми нині порубані були, а ви завтра порубані будете…” І вирішили князі: “Лучче б нам зустріти їх на чужій землі, аніж на своїй”…»

Г. «Прибули Святополк [Ізяславич], і Володимир [Всеволодович], і Давид Ігоревич, і Василько Ростиславич, і Давид Святославич, і брат його Олег, і зібралися в [городі] Любечі, щоб уладнати мир…»

Далі →

26. Установіть послідовність подій часів Другої світової війни, відображених на радянських плакатах.

Далі →

27. Установіть послідовність подій періоду творення нової України.

А. початок Євромайдану
Б. вступ України до Світової організації торгівлі (СОТ)
В. укладення Мінських домовленостей
Г. підписання Україною Угоди про асоціацію з Європейським Союзом (ЄС)

Далі →

28. Визначте умови Білоцерківського договору 1651 р.

1. дозвіл короля на залучення ханом «для допомоги» Війська Запорозького
2. отримання шляхтою дозволу повернутися до своїх маєтків, зокрема до розміщених на козацьких територіях
3. виплата Гетьманщиною певної суми коштів до московської скарбниці
4. обмеження чисельності козацького реєстрового війська 40 тис. осіб
5. визнання козацькими територіями лише земель Київського воєводства
6. скасування «на вічні часи» посади гетьмана
7. позбавлення гетьмана права дипломатичних зносин з іноземними державами
Далі →
Далі →
Далі →

29. Що стало результатом подій Другої світової війни, відображених на картосхемі?

1. утворення Червоною армією плацдармів на правому березі Дніпра
2. вигнання німецьких окупантів із Донбасу
3. депортація кримських татар та інших народів Криму
4. проголошення Акта відновлення Української держави
5. створення Української повстанської армії (УПА)
6. початок діяльності похідних груп ОУН
7. поява в лавах Червоної армії піхотних підрозділів, укомплектованих «чорносвитниками»
Далі →
Далі →
Далі →

30. Які держави, крім України, входили до «нормандської четвірки» – формату переговорів для розв’язання російсько-українського збройного конфлікту?

Далі →

Отримайте результат тесту з історії України

✓ Valid
Отримати результат
Отримати результат

Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Рівень знань з історії: Низький (тест НМТ не складено)

На жаль, результат - менше ніж 100 за шкалою НМТ.

Ваш результат у тесті — це тільки початок!

У JustSmart учні піднімають свій бал в середньому на +57 пунктів, а понад 80% складають НМТ на 180+.

Запишіться на безкоштовний пробний урок і дізнайтесь, як і вам вийти на впевнений високий результат.

Рівень знань з історії: Початковий

100–136 за шкалою НМТ

Ваш результат у тесті — це тільки початок!

У JustSmart учні піднімають свій бал в середньому на +57 пунктів, а понад 80% складають НМТ на 180+.

Запишіться на безкоштовний пробний урок і дізнайтесь, як і вам вийти на впевнений високий результат.

Рівень знань з історії: Середній

138–149 за шкалою НМТ

Ваш результат у тесті — це тільки початок!

У JustSmart учні піднімають свій бал в середньому на +57 пунктів, а понад 80% складають НМТ на 180+.

Запишіться на безкоштовний пробний урок і дізнайтесь, як і вам вийти на впевнений високий результат.

Рівень знань з історії: Достатній

150–179 за шкалою НМТ

Ваш результат у тесті — це тільки початок!

У JustSmart учні піднімають свій бал в середньому на +57 пунктів, а понад 80% складають НМТ на 180+.

Запишіться на безкоштовний пробний урок і дізнайтесь, як і вам вийти на впевнений високий результат.

Рівень знань з історії: Відмінний

180–200 за шкалою НМТ

Вітаємо з високим результатом! 💪
Ви довели, що готові до серйозних викликів і впевнено рухаєтесь до своєї мети.

Наші учні з вашим рівнем впевнено тримають результат до самого іспиту.
Ми підготуємо для вас індивідуальний план, щоб 190+ перетворилося на ідеальний результат.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.